VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT VOIMASSA 28.8.2020 ALKAEN
Toimitusehdot
Kir-Fix Oy (Y-tunnus 0882020–6) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 % tai 14%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteilla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli tilaajalle on toimitettu väärä tai viallinen tuote, hänen on viipymättä ilmoitettava asiasta asiakaspalveluumme info@kir-fix.fi tai 010 400 6120.
Tuotteet lähtevät varastosta 1-5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Tuotteet toimitetaan Suomen Posti Group Oyj:n kautta.
Apuvälinemyymälämme palvelee Vantaan Pakkalassa, Elannontie 5, ma-pe 11-16.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa valitsemalla tuotteet ja siirtämällä ne ostoskoriin sekä maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Tilausvahvistuksessa näet ostosten loppusumman, verot ja toimituskulut. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen.
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistuksen lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Tilatessasi verkkokaupasta asiakkaan edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Kuluttajalla on ennen tilauksen toimitusta oikeus peruuttaa tilaus kokonaan tai osittain. Peruutus on tehtävä sähköpostilla, kirjeellä tai puhelimella. Tilauksen toimitus on tapahtunut, kun kuluttaja on vastaanottanut ilmoituksen siitä, että tilaus on annettu postin kuljetettavaksi.
Maksaminen ja maksutavat
Paytrail Oyj:n tarjoamat maksuvaihtoehdot:
Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupalvelu: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.
Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector ja Jousto.
Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express.
Mobiilimaksaminen: palvelustamme löytyy suosittu MobilePay.
Toimitustavat ja -kulut
Suomen Posti Group Oyj:n kautta:
- Postipaketti kotiinkuljetuksena 13,90 € (toimitetaan ensisijaisesti kotiin viimeistään klo 14.00. Mikäli lähetystä ei voida toimittaa kotiin, paketti viedään lähimpään postin toimipisteeseen.)
- Posti pakettiautomaatti 5,90€. Paketti toimitetaan Postin pakettiautomaattiin. Asiakas saa saapumisilmoituksen antamaansa puhelinnumeroon, josta selviää tarkemmat noutotiedot.
- Nouto myymälästä 0,00 € (osoite Elannontie 5, Pakkala, Vantaa). Muista ottaa henkilöllisyystodistus mukaan. Aukioloajat ark. ma-pe 11-16)
Lähetystä voi seurata Postin seurantatunnuksella, jonka saa erikseen pyytämällä numerosta 010 400 6120.
Toimitusaika
Toimitusaika on normaalisti 1–5 työpäivää. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan erikseen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaanamme sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Mikäli tuotetta on käytetty, alkuperäispakkaus on vaurioitunut tai se puuttuu, pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta arvonalennusta vastaava määrä.
Hygieniatuotteilla, kuten maskeilla, hengityssuojaimilla, tukisukilla- ja -housuilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta, mikäli niitä on käytetty tai sovitettu. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta eikä tuotteita, joiden sinetöinti on rikottu.
Tuotteen voi palauttaa Kir-Fixin palautustunnuksella tai tuoda myymäläämme. Kirjoita palautuksessa lähetyksen päälle ”asiakaspalautus” ja ota kuitti lähetyksestä. Emme käytä muita lähetystapoja. Asiakkaan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset.
Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty, palautamme rahat tilillesi pois lukien palautuskustannukset.
Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetyistä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme täyden hinnan. Jos paketti on vioittunut Postissa, siitä on välittömästi tehtävä reklamaatio Postiin.
Huom! Mikäli tilaatte Postin kotiinkuljetus-vaihtoehdolla, ettekä ole kotona silloin tai muuten tavoitettavissa, Posti vie paketin lähimpään toimipisteeseensä. Kir-Fix Oy ei toimita tämän jälkeen pakettia veloituksetta uudelleen asiakkaalle, mikäli se palautuu noutamattomana pakettina takaisin toimipisteeseemme.
Palautusosoite:
Asiakaspalautustunnus: 606573
Kir-Fix Oy
Elannontie 5
01510 Vantaa
Asiakaspalvelumme palvelee ma-pe 8-16 kaikissa tuotteisiin ja verkkokauppaan liittyvissä kysymyksissä, p. 010 400 6120 tai info@kir-fix.fi